hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رقابت ۱۹۲ داوطلب برای اخذ پروانه اشتغال بکار رشته معماری

در حوزه زاهدان

رقابت ۱۹۲ داوطلب برای اخذ پروانه اشتغال بکار رشته معماری

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : ۱۹۲ نفر از مهندسان رشته معماری ( صلاحیت طراحی ) در آزمون ورود به حرفه مهندسان مورخ ۲۳ تیرماه در زاهدان با همدیگر رقابت می کنند.

به گزارش  رویدادایران به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : این آزمون فردا در محل سالن سلف دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه رشته معماری ( صلاحیت طراحی ) گفت : داوطلبان برای جلوگیری از اتلاف زمان آزمون لازم است در ابتدا به صورت مساله و خواسته‌های مطرح شده در صفحه اول دفترچه و برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق آن‌ها در چارچوب محدوده طراحی به نحوی که زمان مناسب برای طراحی و ترسیم را از دست ندهند ، توجه دقیق داشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود : آزمون از ساعت ۸ صبح شروع شده و به مدت ۷ ساعت ادامه خواهد داشت.

مهدیار گفت: تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه مهندسی ، کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند.
وی ادامه داد : بر این اساس آزمون رشته معماری در صلاحیت طراحی ، روز پنج شنبه مورخ ۲۳ تیرماه و سایر رشته ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد