hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دو قطبی بین با حجاب و بی حجاب نداریم

دو قطبی بین با حجاب و بی حجاب نداریم

دبیر نشست تخصصی جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی گفت:عمده زنانی که به حجاب شرعی اعتقاد ندارند با مردمی که حجاب را رعایت می‌کنند به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی عصر امروز در باغ هنر تهران برگزار شد.

ابوالفضل اقبالی دبیر نشست تخصصی جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی گفت: اگر با رویکرد جامعه شناختی نگاه کنیم ما سطحی از پدیده‌های اجتماعی را تحت عنوان واقعیات اجتماعی دسته بندی می‌کنیم؛ واقعیات اجتماعی واقعیاتی هستند که قابل انکار نیستند؛ این واقعیات اگر از سطحی گسترش پیدا کند تبدیل به بحران اجتماعی می‌شود.

اقبالی افزود: امروز پدیده دوقطبی و گسست اجتماعی بین محجبه ها و بی حجابی‌ها آن طور که به بر ساخته تبدیل شده و تبدیل به یک بحران اجتماعی شده باشد وجود ندارد.

اقبالی با بیان اینکه شاید چالشی بین سوپر حزب اللهی‌ها با هنجارشکنان وجود داشته باشد؛ گفت: اما عمده زنانی که به حجاب شرعی اعتقاد ندارنگد با مردمی که حجاب را رعایت می‌کنند به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی بحث توزیع اقلام و کالاهای مربوط به حجاب را پاشنه آشیل موضوع ساماندهی پوشش دانست و گفت: یکی از خلاءهای ما عدم دسترسی مناسب به پوشاک حجاب است. حتماً باید در خصوص قیمت‌گذاری و دسترسی به کالاهای عفاف و حجاب تدبیر ویژه بیاندیشیم.

منبع: mehrnews-5536881

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد