hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > صنعتگران سیستان و بلوچستان مهر اصالت بین‌المللی دریافت کردند

صنعتگران سیستان و بلوچستان مهر اصالت بین‌المللی دریافت کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: ۳ نفر از صنعتگران سیستان و بلوچستان مهر اصالت بین‌المللی دریافت کردند

به‌گزارش رویدادایران به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی اظهار کرد: سه نفر از صنعتگران استان در آخرین جلسه شورای جهانی صنایع‌دستی، مهر اصالت دریافت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: سمیه ایرندگانی با اثر رومیزی سوزن‌دوزی، شهین شهرکی با اثر رومیزی سوزن‌دوزی و سارا قادری با اثر جلیقه سوزن‌دوزی نیز از دریافت‌کنندگان مهر اصالت در جلسه شورای جهانی صنایع‌دستی هستند.

این مسؤول ادامه داد: در سال‌های گذشته استان سیستان و بلوچستان در رشته‌های مختلف موفق به این نشان شده و امسال باتوجه به تولید آثار فاخر و ارزشمند در رشته سوزن‌دوزی، آثار برتر استان از این رشته انتخاب شدند که به‌زودی در جلسه‌ای از هنرمندان و تولیدکنندگان این آثار تجلیل خواهد شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با شرکت ۵۰ اثر در برنامه داوری مهر اصالت بین‌المللی شورای جهانی صنایع‌دستی در ازبکستان موفق به دریافت ۳۸ مهر اصالت بین‌المللی شد و بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد