hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ایجاد بازارچه های دائمی فروش صنایع دستی بانوان در استان ها

ایجاد بازارچه های دائمی فروش صنایع دستی بانوان در استان ها

بیرجند- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ایجاد بازارچه‌های دائمی برای عرضه و فروش صنایع دستی بانوان در استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی ظهر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روستای جهانی صنایع دستی خراشاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگرچه بازارچه‌های فصلی و موقتی می‌تواند در زمینه فروش محصولات تولیدی بانوان مؤثر باشد اما کافی نیست، افزود: ایجاد بازارچه‌های دائمی برای عرضه و فروش صنایع دستی بانوان در استان‌ها دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: با ایجاد بازارچه‌های دائمی در استان‌ها تولیدکنندگان محصولات خود را با اطمینان خاطر و تضمین فروش تولید و عرضه می‌کنند.

خزعلی بیان کرد: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی زن و خانواده، صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار در کشور تشکیل می‌شود.

وی از اجرای طرح «کسب و کارهای پایدار خانواده‌محور» خبر داد و افزود: کارآفرینانی که بتوانند این طرح را به سودآوری برسانند، تسهیلات ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: توجه به هنر بانوان و توانمندی‌های آنها در روستاها، مهاجرت معکوس را به دنبال خواهد داشت.

منبع: mehrnews-5535800

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد