hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دستگاه‌های متولی حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی به وظایف خود عمل نمی‌کنند

دستگاه‌های متولی حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی به وظایف خود عمل نمی‌کنند

مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تمام دستگاه‌های متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نظیر ساماندهی کودکان کار به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود فیروزی ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار: حدود ۱۲ دستگاه اجرایی در حوزه ساماندهی کودکان کار و حدود ۱۵ دستگاه در حوزه زنان آسیب دیده اجتماعی دخیل هستند اما اغلب این دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه اجتماعی و برطرف کردن آسیب‌ها اگر همه دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکنند به کل جامعه آسیب وارد می‌شود.

وی افزود: دسترسی امکانات و خدمات حق افراد دارای معلولیت است و باید این مهم به زودی توسعه یابد.

فیروزی اظهار کرد: مدیریت شهری مشهد در موضوع در دسترس بودن امکانات، اقدامات خوبی انجام داده است اما کارهای زیادی نیز هست که باید عملیاتی شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۲۱۰ هزار خانواده با حدود ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان هستند و ۵۰ درصد جامعه هدف نیز در مشهد ساکن است.

وی افزود: معلولان و جامعه هدف بهزیستی با تمام کمبودها، کاستی‌ها و تبعیض‌ها به شرایط عادت کرده‌اند اما اگر وعده و قولی به آنها داده شود به طور قطع باید محقق شود در غیر این صورت آسیب زیادی به این قشر وارد می‌شود.

منبع: mehrnews-5535714

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد