hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مجامع انتخابات هیات‌های ورزشی کرمانشاه مهندسی شده نیست

مجامع انتخابات هیات‌های ورزشی کرمانشاه مهندسی شده نیست

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادعای مهندسی شده بودن برخی از مجامع انتخابات هیات‌های ورزشی کرمانشاه را رد کرد.

جلال عزیزی در نشستی خبری که امروز(دوم آبان) به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، بابیان اینکه گاها برخی از مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی با حاشیه‌هایی همراه می‌شود، گفت: یکی از مسائلی که در این مجامع مطرح می‌شود، بحث مهندسی شده بودن انتخابات و نقش اداره کل در انتخاب روسای برخی از هیات‌ها است که آن را کاملا کذب اعلام می‌کنیم.
وی تاکید کرد: برای انتخاب اعضای مجامع که حق رای دارند، شاخص‌هایی داریم که براساس آن شاخص‌ها باید افرادی انتخاب شوند و ما لیست این افراد را به فدراسیون ارسال می‌کنیم و در نهایت این فدراسیون است که اعضا را انتخاب می‌کند.


معاون توسعه امور ورزش استان یادآورشد: متاسفانه در برخی از مجامع کاندیداهایی که شکست می‌خورند و یا اینکه افراد حامی و مورد نظر آنها جزو لیست اعضای مجمع نیستند، ادعای  مهندسی انتخابات را مطرح می‌کنند که درست نیست.


 وی در ادامه به حواشی هم که اخیرا درخصوص برکناری رئیس هیات همگانی استان کرمانشاه بوجود آمده اشاره‌ کرد و گفت: این برکناری برمبنای نارضایتی فدراسیون از عملکرد رئیس هیات استان انجام گرفت و سرپرست فدراسیون هم از نظر قانونی این اختیار را داشت که ایشان را برکنار کند.


وی در واکنش به سخنان رئیس برکنار شده هیات همگانی استان که گفته بود اگر هیاتش عملکرد ضعیفی داشته چرا چند ماه پیش به عنوان یکی از هیات‌های برتر استان تجلیل شده، گفت: امسال برای انتخاب هیات‌های برتر ورزشی استان آنها را به چند گروه تقسیم کردیم، اما از آنجایی که برخی از هیات‌ها همانند همگانی، کوهنوردی، روستایی و عشایری چندان بُعد قهرمانی ندارند، لذا این هیات‌ها را نیز در یک گروه قرار دادیم که هیات همگانی از میان این چندهیات به عنوان هیات برتر انتخاب شد، وگرنه بصورت کلی جایگاه مناسبی میان هیات‌های ورزشی استان ندارد.


مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان نیز در این نشست بابیان اینکه در چند سال اخیر رویکرد توجه صرف به ورزش و کم توجهی به حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوان و ادارات کل استانی تغییر کرده، عنوان کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته اعتباراتی که به حوزه جوانان در استان‌ها اختصاص یافته قابل مقایسه با سالهای قبل نیست که نشان از توجه به این بخش در وزارت ورزش وجوانان است.


وی همچنین به وجود نزدیک به 80 سمن فعال حوزه جوانان در استان اشاره کرد و بابیان اینکه در تلاشیم تا این تعداد را تا پایان سال به عدد قابل قبولی برسانیم، عنون کرد: در آینده‌ای نزدیک انتخابات مجمع سمن‌های حوزه جوانان 
استان را خواهیم داشت که برای بالندگی و ایفای نقش موثرتر آنها در فعالیت‌های حوزه جوانان استان حامی آنها خواهیم بود و برون سپاری فعالیت‌های معاونت را به این سمن‌ها در پیش گرفته‌ایم.


معاون جوانان استان در ادامه از ثبت نهاد مجمع خیرین ازدواج استان طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: تاکنون 32 نفر از خیرین ازدواج برای تسهیل امر ازدواج جوانان نیازمند استان پای کار آمده‌اند و کمک‌های آنها هم در بخش مالی و هم در بخش فیزیکی است.


وی در این نشست همچنین به استارت طرح مرکز نوآوری و شکوفایی(منش)، اجرای طرح سه شنبه‌ها با جوانان و راه اندازی خانه جوان کرمانشاه تا پایان سال هم اشاره کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد