hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دیدار سفیران ایران با امیرعبداللهیان/عکس

دیدار سفیران ایران با امیرعبداللهیان/عکس

سفرای ایران در لبنان، قطر و مالزی با وزیر امور خارجه دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین، مجتبی امانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در لبنان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ، بر گسترش ابعاد همکاری کشورمان و لبنان تاکید و ضرورت توجه به این روابط راهبردی را یادآور شد.

مجتبی امانی نیز با تشریح برنامه‌های خود در لبنان، همکاری با دولت و همه گروه ها و سلایق سیاسی مختلف این کشور را از اهم برنامه‌های خود ذکر کرد.

در این ملاقات بر اهمیت جمهوری لبنان به عنوان کشوری که در صف اول مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است تاکید شد.

دیدار سفیران ایران با امیرعبداللهیان/عکس

حمیدرضا دهقانی سفیر کشورمان در قطر عصر روز شنبه در دیدار با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گزارشی از اقدامات و هماهنگی های بعمل آمده جهت مشارکت تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲قطر و حضور هموطنان عزیز کشورمان در دوره برگزاری بازی ها در این کشور ارائه کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به نقش وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در این رویداد مهم توصیه های لازم در زمینه فراهم کردن ظرفیت همکاری بین وزارتخانه ها و نهاد های بین دو کشور در جهت مشارکت هر چه بهتر تیم ملی و حضور عزت مندانه ایرانیان عزیز در این رویداد بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

دیدار سفیران ایران با امیرعبداللهیان/عکس

در دیدار علی اصغر محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه و همکاری های دو کشور در محافل و مجامع بین المللی و اسلامی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

افزایش سطح رایزنی های سیاسی، تبادل هیأت‌های عالیرتبه، تقویت مناسبات اقتصادی و پیگیری برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی و توجه به جامعه ایرانیان مقیم مالزی از جمله سر فصلها و توصیه های مورد تاکید وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار بود.

دیدار سفیران ایران با امیرعبداللهیان/عکس

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1649691

منبع: khabaronline-1649691

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد