hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۴۴ پایگاه اسکان فرهنگیان در خراسان رضوی فعال هستند

۴۴ پایگاه اسکان فرهنگیان در خراسان رضوی فعال هستند

مشهد ـ معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۴۴ پایگاه اسکان فرهنگیان استان در شهرهای مختلف فعال و مشغول راهنمایی و ارائه خدمت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل حسینی اظهار کرد: اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس میزبان از اواخر خرداد ماه امسال آغاز شده و در این راستا تعداد ۴۴ پایگاه اسکان فرهنگیان استان در شهرهای مختلف فعال و مشغول راهنمایی و ارائه خدمت است.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۴۶ هزار نفر-روز اقامت فرهنگیان از ابتدای آغاز اسکان تابستانی تا کنون در مدارس آماده‌سازی شده استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۲۰ هزار و ۸۴۳ نفر در قالب ۶ هزار و ۹۷۴ خانوار در مدارس آماده‌سازی شده مستقر و پذیرش شده‌اند.

حسینی بیان کرد: برای میزبانی از زائران و مسافران تابستانی تعداد ۴۵۴ مدرسه در استان که ۳۶۴ باب آن در کلانشهر مشهد است در قالب سه گروه اتاق الف، ب و ویژه آماده‌سازی شده است.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: همچنین در مجموع چهار هزار و ۴۹۰ کلاس در خراسان رضوی که تعداد سه هزار و ۵۹۰ کلاس آن در مشهد واقع است به طور کامل آماده اسکان و پذیرایی از مسافران فرهنگی است و تعداد عوامل فعال در این بخش و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان در مجموع هزار و ۳۱۲ نفر هستند.

منبع: mehrnews-5534286

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد