hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > به دنبال خدمت بی منت به شهروندان هستیم

به دنبال خدمت بی منت به شهروندان هستیم

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری گفت: به دنبال خدمت بی منت به شهروندان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید غضنفری با اشاره به نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری گفت: شاهد برگزاری نمایشگاهی ارزشمند و قابل قبول بودیم، شهرداری هر چند وقت یک بار نیاز است تا خدماتی را که به شهروندان ارائه می‌دهد به نمایش بگذارد تا مردم بدانند شهرداری ۲۴ ساعته حیات دارد و دنبال خدمت بی منت به مردم است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خاطر نشان کرد: وقتی صحبت از شهرداری می‌شود نگاه مردم معمولاً ناظر بر مباحث خدمات شهری و رفت و روب خیابان‌هاست؛ فارغ از اینکه شهرداری در ابعاد مختلف زندگی مردم خودش را نشان می‌دهد و با ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف، در صدد ایجاد امید، نشاط و حیات با معنویت است.

وی با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در جهت نشان دادن توانمندی‌های مدیریت شهری در تمام موضوعات از هوشمندسازی گرفته تا خدمات شهری و… اجرا شده بود و شاهد نمایش حقیقی اقدامات صورت گرفته در آن بودیم. مردم با مراجعه به این نمایشگاه و آشنایی با فعالیت‌های بخش‌های مختلف مدیریت شهری به اولین چیزی که می‌رسیدند زنده بودن شهر و فعالیت ۲۴ ساعته در آن بود.

غضنفری یکی دیگر از ویژگی‌های این نمایشگاه را حضور ۱۵ کشوری دانست که شهرهایشان با تهران خواهرخوانده است: برقراری ارتباط میان شهرهای خواهر خوانده، احیای موضوع خواهرخواندگی و هم افزایی میان فعالیت‌های این شهرها و انتقال تجربیات از دیگر موضوعات حائز اشاره است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به حضور مناطق مختلف تهران در کنار سازمان‌ها نیز گفت: این نمایشگاه از جهت برقراری تعاملات و ارتباطات میان بخش‌های مختلف شهرداری و بویژه ارتباط با مناطق رویداد مثبت و قابل توجهی داشت؛ دیدن فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق قطعاً باعث انتقال تجربیات ارزشمند خواهد شد.

غضنفری در ادامه گفت: در طول نمایشگاه شهردار و مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چهره‌های تأثیرگذار سیاسی و فرهنگی با مراجعه به غرفه سازمان بهشت زهرا (س) بر ایجاد تعامل و ارائه گزارش کار به شهروندان تاکید کرده و عنوان داشتند یکی از وظایف شهرداری علاوه بر انجام مسئولیت‌ها و تکالیف مشخص شده، نمایش ظرفیت‌های موجود شهرداری تهران به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه ظرفیت‌های مشارکت مردم و فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری تهران را به روشنی ترسیم کرده است از مرکز ارتباطات شهرداری تهران و دست‌اندرکاران این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: mehrnews-5534163

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد