hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > خطیب جمعه کرج: پلیس آمریکا ، کرامت زنان را حفظ نمی‌کند / نیروی انتظامی با جدیت قانون حجاب و عفاف را اجرا کند

خطیب جمعه کرج: پلیس آمریکا ، کرامت زنان را حفظ نمی‌کند / نیروی انتظامی با جدیت قانون حجاب و عفاف را اجرا کند

ایسنا نوشت : آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت :دشمنان برای تغییر در وضعیت حجاب در جامعه و تغییر باور برنامه تهیه کرده‌اند.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ تیرماه کرج گفت: موضوع عفاف و حجاب در جامعه در این روزها جدی شده است. تاکید بر رعایت و حفظ حجاب قطعاً حکمت است. یکی از اهداف و انگیزه‌های پوشش پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: حضور بانوان و نقش آفرینی آنها در جامعه هیچ منعی ندارد و باید حضور بانوان در جامعه به شکلی باشد که بهانه به دست افراد بیمار ندهند. اسلام به دنبال حضور کریمانه زن در جامعه است و نباید به زن به عنوان ملعبه و کالای تجاری و تبلیغات نگاه کرد و این نظر قرآن است.

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با بانوان در سطح جامعه امریکا چگونه است؟ رفتار آنها با زنان به گونه‌ای است که کرامت زنان را حفظ نمی‌کنند و استفاده از زنان در غرب تبلیغاتی و ابرازی است.

خطیب جمعه کرج: پلیس آمریکا ، کرامت زنان را حفظ نمی‌کند /  نیروی انتظامی با جدیت قانون حجاب و عفاف را اجرا کند

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنان برای تغییر در وضعیت حجاب در جامعه و تغییر باور برنامه تهیه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رضاخان در کشف حجاب در ایران نقش کلیدی داشت و امروز هم این برنامه کشف حجاب در دستور کار دارد و هدف اصلی دشمنان در حال حاضر هویت زدایی است.

امام جمعه کرج ادامه داد: از بین بردن امنیت اجتماعی یکی از آثار سوء حجاب است. دشمنان به دنبال جبران شکست‌های پی در پی از ایران اسلامی است و جنگ را به این سمت کشاندند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان صمت و اصناف استان البرز به فروشگاه‌هایی که لباس‌های نامتعارف می‌فروشند تذکر بدهند و نیروی انتظامی با جدیت قانون را اجرا کند.

وی افزود: فرهنگ عفاف و حجاب مستقیم در تحکیم خانواده موثر است و احکام قانونی حجاب باید در همه جا رعایت شود.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1649244

منبع: khabaronline-1649244

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد