hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > واکنش امیرعبداللهیان پیام رهبر انقلاب درباره حج

واکنش امیرعبداللهیان پیام رهبر انقلاب درباره حج

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به پیام رهبر انقلاب اسلامی درباره حج واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان نوشت:

"پیام حج" رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین حکیمانه دیگری از وجوه عبادی و سیاسی این فریضه بزرگ الهی، تحلیل عمیقی از شرایط جهانی و چراغ راهی برای خط سیر امت اسلامی است.

وزیر امور خارجه کشورمان روز پنجشنبه در آستانه عزیمت حجت السلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی خانه خدا در یک تماس تلفنی برای ایشان آرزوی سلامت و همچنین برای حجاج بیت الله الحرام موفقیت و قبولی اعمال مسئلت کرد.

امیرعبداللهیان در این گفتگو ابراز امیدواری کرد با حضور ایشان در مراسم حج، برنامه های پیش بینی شده از سوی بعثه مقام معظم رهبری برای برگزاری شایسته حج برای حجاج ایرانی بیت الله الحرام به خوبی به پیش رفته و حجاج کشورمان به سلامت به کشور بازگردند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ایشان را در روند اخذ روادید از عربستان قرار داد.

امیرعبداللهیان روز پنجشنبه در تماس دیگری با سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت از آخرین وضعیت حجاج کشورمان و شرایط مناسب برگزاری برنامه ها و سلامت آنها کسب اطلاع کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت شرایط حجاج ایرانی بیت الله الحرام را مناسب توصیف کرد.

وزیرخارجه کشورمان همچنین در پستی اینستاگرامی نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج راهی سرزمین وحی شدند.

قبل از عزیمت آقای نواب با ایشان به صورت تلفنی گفتگو کردم. گزارشی از پیگیری ها برای صدور ویزا را ارائه کردم. امیدوارم ایشان و همه حجاج سلامت و موفق، و حجشان مقبول باشد.

ان شالله با حضورشان در مراسم حج، برنامه های پیش بینی شده از سوی بعثه مقام معظم رهبری برای برگزاری شایسته حج زائران ایرانی بیت الله الحرام به خوبی به پیش رفته و حجاج کشورمان به سلامت به کشور بازگردند.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1649214

منبع: khabaronline-1649214

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد