hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۸۵ درصد نانوایی‌ها در مشهد دارای دستگاه کارتخوان هستند

۸۵ درصد نانوایی‌ها در مشهد دارای دستگاه کارتخوان هستند

مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: اولین کلانشهری هستیم که شروع به نصب کارتخوان در نانوایی‌ها کردیم و در حال حاضر ۸۵ درصد نانوایی‌ها در مشهد مجهز به کارتخوان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح پنجشنبه در نشست خبری در خصوص نصب کارتخوان‌های هوشمند نان در مشهد اظهار کرد: تنها ۱۵ درصد نانوایی‌های مشهد موفق به نصب کارتخوان های جدید نشده اند که علت آن مسائل بهداشتی، مالیاتی، ثبت مشخصات صنفی و مشکلات قانونی بوده است.

فرماندار مشهد گفت: در صورت رفع مشکلات، زیرساخت و امکانات لازم برای اتصال سریع این نانوایی‌ها به شبکه فروش هوشمند نان فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: پروانه واحدهای نانوایی که نتوانند با رفع مسائل قانونی، کارتخوانهای هوشمند نان نصب کنند، لغو شده و به واحدهای جدید و جایگزین واگذار می‌شود.

موحدیان اظهار کرد: قطعاً با اجرایی شدن طرح فروش هوشمند نان با کارتخوان های جدید، برخی افراد که پیش از این نان را با قیمتی بیشتر و غیرواقعی به فروش می‌رساندند زیان کرده و ممکن است مشکلاتی را در جریان اجرای طرح ایجاد کنند.

فرماندار مشهد بر تداوم نظارت بر کیفیت و وزن نان در نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: اتباع خارجی مقیم مشهد نیز که در طرح سرشماری اتباع شرکت کرده باشند، می‌توانند مانند سایر شهروندان از عرضه هوشمند نان یارانه ای استفاده کنند اما اتباع فاقد مجوز حضور قانونی در کشور، که کارت بانکی ندارند، باید نان مورد نیاز خود را با قیمت آزاد تهیه کنند.

وی افزود: مردم می‌توانند تخلفات صنفی نانوایی‌ها را با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۳۱۷۳۰ و یا با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

منبع: mehrnews-5532995

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد