hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حداث ساختمان مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهر نگور/احداث مرکز جامع سلامت دلگان شیخان

حداث ساختمان مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهر نگور/احداث مرکز جامع سلامت دلگان شیخان

نماینده مردم چابهار،نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده ساختمان مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهر نگور در حال انجام عملیات احداث است.

به گزارش رویدادایران معین الدین سعیدی  به بخش از از اقدامات خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و مکاتبات و نشست های صورت گرفته از سوی مسئولان وزارت بهداشت، مجوز احداث پایگاه اورژانس برای ریمدان ها اخذ شد و همچنین احداث مرکز جامع سلامت دلگان شیخان نیز تصویب گردید.

وی افزود: با تلاش های انجام شده احداث ساختمان مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهر نگور با پیشرفت فیزیکی 50 درصد که اعتبار آن از طریق خیرین تامین شده در حال اجرا است.

نماینده مردم چابهار،نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: همچنین در بحث آبرسانی نیز عملیات اجرایی اتصال آب خط زیردان به باهو به صورت پدافندی به طول 7 کیلومتر و اتصال آن به مخزن سنگان شروع شده است.

سعیدی اظهار کرد: نشست های هم اندیشی با جوانان، فعالان فضای مجازی، اصحاب رسانه و منتقدین به صورت دوره ای در شهرستان های حوزه انتخابیه انجام می شود و البته استمرار این نشست ها براساس برنامه زمانبندی برگزار خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به صورت مستمر در جلسات هیات امنای همدلان آینده نگر استان سیستان و بلوچستان که بزرگترین مباحث توسعه و زیرساختی توسط خیرین سراسر کشور در این کانون انجام می شود شرکت می کنم تا اتفاقات مطلوبی برای حوزه انتخابیه رقم بخورد.

منبع :خانه ملت

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد