hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کمک ۶۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تهرانی

کمک ۶۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تهرانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از کمک ۶۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۸ هزار حامی با کمیته امداد استان تهران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری دارد، گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان به فرزندان معنوی خود نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

دهرویه بیان کرد: ۴ میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان از این مبلغ از طریق مراکز نیکوکاری جذب و به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه هم اکنون ۵ هزار و ۴۵۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان تهران هستند، عنوان کرد: سرانه نقدی دریافتی هر یتیم ۶۶۵ هزار تومان و سرانه غیرنقدی ۴۸۶ هزار تومان در ماه است.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۷۰۶ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که سرانه نقدی دریافتی آنان نیز ۳۳۵ هزار تومان و سرانه غیرنقدی هر فرزند محسنین ۱۲۴ هزار تومان در ماه است.

دهرویه با اعلام روش‌های عضویت مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد نزدیک محل زندگی خود و پایگاه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف برپا می‌شود، می‌توانند برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین عدد یک را به سر شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ ارسال و یا به پایگاه اینترنتی emdad.ekram.ir مراجعه نمایند.

منبع: mehrnews-5531406

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد