hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > زنده نگه داشتن امید در میان مردم وظیفه ما است

زنده نگه داشتن امید در میان مردم وظیفه ما است

شهردار تهران گفت:به دنبال این هستیم تا راه تحول و پیشرفت را آنگونه طی کنیم که تهران آینده واجد تمام ویژگی‌ها باشد و تلاشمان ایجاد امید و زنده نگه داشتن آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افتتاح نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران ضمن اشاره به روز شهرداری‌ها گفت: آثار باستانی کشف شده در تهران قدمتی ۷ هزار ساله دارد و شرایط ویژه این شهر راه را به جایی برده است که از ۲۶۴ سال پیش تاکنون پایتخت ایران بوده است.

وی ادامه داد: مفتخریم که امروز میزبان نمایندگان ۱۵ شهر و ۵ سال جهانی هستیم و مفتخریم که آینده را باهم می‌سازیم و تمامی کشورها باید دست به دست هم دهند تا بر محور علم و فناوری بتوانند آینده بهتری بسازند.

زاکانی با بیان اینکه روز به روز تنگناهای بیشتری در برابر انسان‌ها ظاهر می‌شود گفت: در این میان کشورهای مختلف باید دست به دست هم دهند ما در شهرداری تهران آموختن را فرا گرفته‌ایم و داشته‌های خود را در طبق اخلاص در اختیار سایر دولت‌ها قرار می‌دهیم.

شهردار تهران اظهار کرد: امروز جهان از استثمار عبور کرده است و ملت‌ها در کنار هم آینده را می‌سازند ما در تهران توانمندی‌هایی داریم که می‌توانیم افق مطلوب‌تری را برای جوامع بشری خلق کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در تهران صاحب صلاحیت هستند گفت: خواست مردم را امری قطعی برای حرکت می‌شماریم و مردم سالاری دینی به معنای محور قرار دادن مردم است.

زاکانی تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از دولت‌ها سعی می‌کنند با القای نادرست سرمایه‌های مردم را به یغما ببرند مردم ایران خود تصمیم‌گیرنده هستند.

شهردار تهران با بیان اینکه وجه خود را در منزله‌گاه مردم آغاز کردیم گفت: علی رغم همه تحریم‌های ظالمانه حرکت خود را بر محور نخبگان قرار دادیم.

وی گفت: قانون اساسی به عنوان رکن رکین برای ما الزاماتی را قرار داده است و شوراها را موظف به پیشبرد اهداف کلان کرده است و ما باید به سمتی برویم تا با تکیه بر مردم ظرفیت‌های تهران را عیان کنیم.

زاکانی گفت: به دنبال این هستیم تا راه تحول و پیشرفت را آنگونه طی کنیم که تهران آینده واجد تمام ویژگی‌ها باشد شهر هوشمند و با قابلیت مراد و مقصود ما است.

شهردار تهران با اشاره به همایش سرمایه گذاری گفت: ظرفیت‌های متعددی را برای سرمایه گذاران خارجی قرار داده‌ایم.

وی گفت: متأسفانه کشورهایی در دنیا وجود دارند که به دنبال بهره کشی هستند و چشمشان به اموال سایر کشورها است وو به دنبال استعمار خود هستند اما ما مفتخریم که بگویم اگر داشته‌ای در اختیار بگیریم از داشته‌های خود نیز به کشورهای دیگر می‌دهیم.

شهردار تهران گفت: امروز که بدخواهان تلاش به القای سیاه نمایی دارند تلاش ما زنده نگه داشتن امید است و به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های خود برای ساختن هستیم.

منبع: mehrnews-5530110

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد