hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > خدمات سلامت به بیش‌از ۱۵۰۰ زائر بیت الله الحرام در فرودگاه زاهدان ارائه شد

خدمات سلامت به بیش‌از ۱۵۰۰ زائر بیت الله الحرام در فرودگاه زاهدان ارائه شد

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: خدمات سلامت به یک‌هزار و ۵۶۶ زائر بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی زاهدان به منظور صیانت از سلامت زائرین؛ ارائه شده است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از خبرگزاری ایرنا- معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: خدمات سلامت به یک‌هزار و ۵۶۶ زائر بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی زاهدان به منظور صیانت از سلامت زائرین؛ ارائه شده است.

دکتر خداداد شیخ زاده  اظهارداشت: به منظور صیانت از سلامتی زائران خانه خدا تمهیدات لازم توسط همکارانمان در مرکز بهداشت زاهدان صورت گرفت و در همین راستا قبل از اعزام زائران به خانه خدا با حضور تیم‌های بهداشتی مرکز بهداشت زاهدان در فرودگاه بین المللی زاهدان آموزش های لازم در خصوص پیشگیری از انواع بیماری‌ها و همچنین نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون ارائه شد.پ

وی ادامه داد:  شب گذشته، ششمین و آخرین پرواز رفت حج تمتع سال ۱۴۰۱ فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان را به مقصد جده ترک که حجاج عزیز خدمات مشاوره ای و پیشگیری را دریافت کردند.

 معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: مرحله بعدی فعالیت‌های همکارانمان در مجموعه بهداشتی؛ همزمان با بازگشت حجاج عزیز از این سفر معنوی آغاز خواهد شد.

وی افزود: مرحله بعدی با استقرار پست قرنطینه مرزی در سالن ترانزیت پروازهای بین الملل فرودگاه زاهدان وضعیت حجاج عزیز از نظر وجود علائم بیماری‌ها بویژه کرونا به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شیخ زاده اظهارداشت: از تمامی کارکنان خدوم واحد مبارزه با بیماریهای واگیر مرکز بهداشت زاهدان که در روزهای اخیر به صورت شبانه روزی به ارائه نکات آموزشی، بررسی وضعیت واکسیناسیون کووید، فلج اطفال و مننژیت و انجام مراقبت های لازم از زائرین اقدام کردند قدردانی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد