hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری 180 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان ا ستان

برگزاری 180 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 180 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

به گزارش رویدادایران  ادهم کرد زابلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ازدواج اظهارداشت:راه اندازی‌ خانه‌های جوان از سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا کنون ۱۹ خانه جوان در این استان در حال ساخت بوده و تعدادی از این خانه های جوان افتتاح شده است

وی بیان کرد: ۵۸۳ کارگاه آموزشی ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۴۶ میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان این استان به طور رایگان برگزار شده است.

کرد زابلی افزود:۲۴۳ سری جهیزیه از طریق مجمع خیران سلامت پارسال در بین جوانان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت: هشت مرکز مشاوره ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۴ مورد کلیپ، محتوایی در خصوص ازدواج توسط این اداره‌کل تهیه و منتشر شده است.

وی بیان کرد: امسال بیش‌از ۲۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج در بانک‌های عامل نام‌نویسی کرده‌اند.

کرد اظهارداشت: برگزاری کارگاه مشاوره ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان،برگزاری جشن وصال، ترویج فرهنگ ازدواج آسان از طریق رسانه و فضای مجازی،برگزاری ستاد ساماندهی  ازدواج و برگزاری ۷۰ کارگاه آموزشی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است

 مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در استان فعال بود که هم‌اینک شاهد فعالیت ۲۶۰ سمن در این حوزه هستیم.
وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد