hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دانش آموزان گره گشای مشکلات انقلاب اسلامی هستند

دانش آموزان گره گشای مشکلات انقلاب اسلامی هستند

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: هرجا که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شد حضور دانش آموزان گره گشا بوده است.‌

به گزارش خبرنگار مهر، حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در یادواره ملی شهدای دانش آموز با بیان اینکه برگزاری یک یادواره که منحصر به شهدای دانش آموز باشد کمتر در کشور اتفاق می‌افتد؛ گفت: برگزاری چنین رویدادی برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یک افتخار است.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزود: وظیفه ماست که برای گرامیداشت شهدای دانش آموز هر اقدامی که می‌توانیم انجام دهیم.

تاریخی با اشاره به اقدامات یک ساله دانش آموزان فعال در انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: هدف دیگر برگزاری این یادواره قدردانی از شما دانش آموزانی است که در یک سال اخیر با فعالیت‌های خود یاد و نام شهدا را مجدداً زنده نگه داشتید.

وی با بیان اینکه هر جا که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شد حضور دانش آموزان گره‌گشای بوده است؛ گفت: حتی پیش از انقلاب هم دانش آموزان افتخارات ممتازی در مسیر انقلاب داشتند؛ در دوران دفاع مقدس هم از وقتی دانش آموزان در جبهه‌ها حضور پیدا کردند پیروزی‌های بی نظیری برای وطن رقم خورد.

تاریخی با تاکید بر اینکه حضور درخشان دانش آموزان یک شعار نیست؛ افزود: حضور دانش آموزان نه حرف و شعار که نشان از یک تجربه طولانی مدت در اثر گذاری درخشان دانش آموزان در برهه‌های مختلف جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در یک جنگ ترکیبی به سر می بریم؛ گفت: وطن و انقلاب به نوجوانان و دانش آموزان دل بسته است و می‌داند که اگر دانش آموزان پای کار بیایند انقلاب از چالش‌ها با سربلندی عبور می‌کند.

منبع: mehrnews-5529820

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد