hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد طی سال جاری ایجاد می شود

۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد طی سال جاری ایجاد می شود

کرمان - قائم مقام کمیته امداد با اشاره به اینکه کارآفرینی یکی از مهمترین سیاستها در راستای توانمندسازی مددجویان بوده گفت: طی سال جاری ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کرمان اظهارداشت: میته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دومین نهادی که به دستور امام راحل تشکیل شد در راستای حمایت از محرومان و کمک به این افراد فعالیت می‌کند و این نشان از توجه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی و حمایت از محرومان است.

وی تصریح کرد: در کنار حمایت یکی از سیاستهای ما توانمند سازی است و در همین راستا در سال جاری ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای حمایت از کارآفرینان و تولید شغل اختصاص یافته است که تولید ۵۰۰ هزار شغل از این محل طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی کمیته امداد را پرچمدار کمک به محرومان دانست و افزود: در این راستا باید از هم راهی و همدلی مردم و خیران هم قدردانی کرد.

وی یکی از سیاستهای کمیته امداد را نخبه پروری به خصوص در بین دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت: تنها در این بخش ما ۷۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ایم که همین افراد آینه داران کشور خواهند شد.

وی با اشاره به سیاستهای دولت در زمینه محرومیت زدایی گفت: همراهی و همراهی همه بخشها و دستگاه‌ها در محرومیت زدایی بسیار مهم است و در این راستا باید به سمت توانمند سازی این افراد حرکت کنیم که اشتغالزایی از مهمترین مأموریت‌ها است.

منبع: mehrnews-5529728

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد