hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف یک تن و ۶۷۱ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

کشف یک تن و ۶۷۱ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۷۱ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.
به گزارش رویدادایران به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان مرزی به شهرستان‌های خاش و ایرانشهر و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.
 
وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان‌ها با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را با یک دستگاه خودروی وانت تویوتا و سه دستگاه خودروی پژو 405 که در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در محور سراوان- خاش بودند شناسایی کردند و به آنها دستور ایست دادند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره سمت آنها تیراندازی کردند و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد به ارتفاعات اطراف متواری شدند.
 
سردار طاهری بیان کرد: تکاوران پلیس در این عملیات مقتدرانه چهار نفر از قاچاقچیان را با یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی از آن ها یک تن و 671 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
 
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد