hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی سیستان و بلوچستان از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان :

تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی سیستان و بلوچستان از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی در مناطق کم‌برخوردار مانند استان سیستان و بلوچستان از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

به گزارش رویدادایران مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی در مناطق کم‌برخوردار مانند استان سیستان و بلوچستان از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

 شمس‌الدین فرزادی‌پور اظهار داشت: متاسفانه امروز تحریم‌ها فشار زیادی بر صنعت هوانوردی کشور تحمیل کرده که در این راستا تلاش داریم ناوگان هوایی کشور تجهیز شود و توسعه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه حتی دشواری‌های دوران دفاع مقدس هم مانع نشد تا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از خدمت‌رسانی بی‌وقفه به ملت شریف ایران بازبماند، گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی در مناطق کم‌برخوردار مانند استان سیستان و بلوچستان از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک خدمتگزار دنبال کیفی‌سازی خدمات به مسافرین است، گفت: در خصوص فرودگاه شهرستان سراوان در حال حاضر تنها پروازهای نظامی را در این فرودگاه داریم.

فرزادی‌پور با اشاره به اینکه فرودگاه سراوان به دلیل مکان‌یابی نامناسب که در معرض بادهای شدید قرار دارد برای هواپیما خطرناک است، افزود: در آینده پیرو اجرای الزامات استاندارد فرودگاهی پروازهای مسافربری نیز فرودگاه سراوان برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پروازهای حجاج، بیان کرد: صبح امروز نخستین گروه از زائران سیستان و بلوچستان شامل 261 زائر با ایرباس 300 هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه زاهدان به سرزمین وحی مشرف شدند.

وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پروازهای حج امسال به تنهایی بار پروازها را به دوش می کشد به نحوی که  38 هزار حاجی  در 17 مرکز استان با 156 پرواز به سرزمین وحی اعزام شده‌اند. امسال یک‌هزار و 566 زائر سیستان و بلوچستان در قالب 13 کاروان با 6 پرواز برای به جای آوردن اعمال حج از فرودگاه زاهدان به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد