hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تمامی اقلام ضروری در منطقه زلزله زده هرمزگان وجود دارد

تمامی اقلام ضروری در منطقه زلزله زده هرمزگان وجود دارد

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در منطقه زلزله زده هرمزگان وجود ندارد و تمامی اقلام ضروری در منطقه زلزله زده هرمزگان موجود است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی، با اشاره به زلزله هرمزگان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از دقایق اولیه در محل حاضر شد و دو فروند بالگرد هلال احمر در منطقه مستقر است و ۲۷ تیم امدادگر در منطقه حاضر شدند همچنین ۶۰۰ دستگاه چادر گروهی در منطقه برپا شده و تقریباً ۷۰ درصد خانواده‌ها چادرها را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ هزار تخته موکت و ۵ هزار تخته پتو به منطقه رسیده همچنین هزار بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در مسیر است و تا دو ساعت دیگر به منطقه می‌رسد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یکی از مشکلات گرمای شدید هوا است گفت: تمهیدات لازم برای ارسال کولر در حال انجام است و در تلاش هستیم مشکل آب و برق را حل کنیم تا کولر به خانواده‌ها برسد.

سلیمانی گفت: ۹ تیم واکنش سریع از شیراز در منطقه مستقر هستند و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر کل کشور برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند هلال احمر در کنار مردم است و تا پایان عملیات در مناطق زلزله حاضر خواهد بود و در حال حاضر هیچ کمبودی وجود ندارد.

منبع: mehrnews-5528302

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد