hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر برای خوزستان پیش بینی می‌شود

وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر برای خوزستان پیش بینی می‌شود

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز شنبه استقرار توده هوای گرم و وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوب، غرب، مرکز و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان مورد انتظار است.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز شنبه هفته آینده به ویژه امروز استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوب، غرب، مرکز و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان مورد انتظار است.

وی از کاهش دمای هوای ۳ تا ۵ درجه‌ای در استان خوزستان تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و افزود: تا اواخر روز یکشنبه به ویژه از امروز و فردا وزش بادها به ویژه در مناطق غرب، جنوب و مرکز استان متوسط تا شدید خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهرها در مناطق غرب، جنوب و مرکز استان دور از انتظار نیست و در این ایام شمال خلیج فارس نیز مواج پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته شوش با ۵۰.۸ و ایذه با ۲۲.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۴۹.۶ و حداقل به ۳۱.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع: mehrnews-5527802

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد