hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد:

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد:

حجت الاسلام نوروزپور گفت: برای اولین بار دوره آموزشی خدام خواهر بقاع متبرکه سراسر کشور در مشهد با حصور ۲۵۰ خادم برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام محمد نوروزپور بیان کرد: سازمان اوقاف هر ساله دوره های آموزشی برای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه  در مشهد، استانها و شهرستان ها برگزار می کند تا خادمین و هیئت امنا با ماموریت های جدید حوزه بقاع متبرکه آشنا شوند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: سازمان اوقاف نخبگان و نمایندگان هیئت امنا و خدام را هر سال در قالب چندین گروه به مشهد می اورد  تا علاوه بر زیارت و استفاده از فضای معنوی حرم امام هشتم، یک تشویق نیز برای آنها باشد.

وی با بیان اینکه برای خادمین و هیئت امنا، برنامه های آموزشی در کنار زیارت در نظر گرفته شده است؛ افزود: در این دوره ۲۵۰ خادم خواهر بقاع متبرکه سراسر کشور به مشهد مشرف شدند که برای اولین بار خدام خواهر بقاع متبرکه به مشهد مشرف شدند و این ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام نوروزپور بیان کرد: در این سه روز که خادمین خواهر در مشهد حضور دارند از دوره های آموزشی در حوزه خدمات زائربن و سبک زندگی اسلامی توسط اساتید مجرب ، بهره مند خواهند شد تا این خادمان علاوه بر زیارت از برنامه های جنبی و آموزشی بهره مند شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد