hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آفت‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ضعف کارکرد خانواده است

آفت‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ضعف کارکرد خانواده است

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آفت‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ضعف کارکرد خانواده است که برای برطرف کردن این مشکلات اجتماعی باید کارکرد خانواده‌ها برجسته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در نشست بصیرت افزایی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: زنان، شاکله و محور اساسی خانواده هستند و کارکردهای ضعیف درون خانواده با نقش آفرینی بانوان می‌تواند به کارکرد قوی تبدیل شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است و موضوع خانواده اهمیت فراوانی دارد چنانکه مقام معظم رهبری در این حوزه بارها تذکرات جدی به مسؤولان، آحاد جامعه و بانوان داده اند.

وی با بیان این که جامعه سالم و متعالی در گرو وجود خانواده سالم است گفت: زن، محور اصلی خانه و خانواده است که برخی اشکالات بیرون از فضای خانه و خانواده با حضور و به وسیله بانوان بی اثر می‌شود.

نظری افزود: یکی از راهکارهای تقویت خانواده و اصلاح کارکرد این نهاد، اهمیت دادن به آموزش است که در این راستا آموزش خانواده باید از بدو تشکیل و در تمامی مراحل زندگی هم چون فرزندآوری و رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در راستای آموزش خانواده می‌توان از ظرفیت واحدهای دانشگاهی پیام نور خراسان رضوی بهره گرفت و آموزش‌های خانواده با رویکرد تقویت فرهنگی و تربیتی در نظام خانواده برگزار شود.

منبع: mehrnews-5527560

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد