hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید 2 روزه مهندس مطاعی از استان کرمانشاه

بازدید 2 روزه مهندس مطاعی از استان کرمانشاه

مهندس حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به منظور بازدید و سرکشی  پایانه مرزی خسروی و برسی روند ورود و خروج زوار اربعین از این مرز بازدید کرد:
 وی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زوار اربعین گفت: پایانه مرزی خسروی برای بازگشت زوار شبانه روزی فعال است.


مهندس مطاعی گفت: اكيپ هاي راهداري متشكل از نيروهاي پرتلاش راهداري با استفاده از ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين راهداري در محورها و  مسيرهاي بازگشت مورد تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) مستقر شده و آماده خدمات رساني به زائران هستند.


وي گفت: محلهاي استقرار اكيپ هاي راهداري و راهدارخانه هاي طول مسيرها براي خدمات رساني به زائران آشكارسازي شده است و طي بازديدهاي  مستمر سرپرست هاي تعيين شده براي گشت ها در محورهای هر استان گزارشات به  ستاد مركزي نظارت بر نحوه خدمات رساني ارسال و انجام گشت هاي ضروري و مستمر راهداري انجام مي شود.


مهندس مطاعی خاطرنشان کرد برای بالا بردن سطح ایمنی مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه اقداماتی انجام شده است از جمله این اقدامات  ۸۰۰کیلومتر از مسیر خسروی تا کنگاور خط کشی شده است و همچنین ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت لایه نهایی،۲۴کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۲۴ کیلومتر شانه سازی آسفالتی و ۲۷۰۰ عدد مسیرنما کامپوزیت،۲۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و یک هزار و ۸۰۰ علائم ایمنی در مسیر تردد زوار اربعین نصب شده است.


مهندس مطاعی در ادامه بازدید از کرمانشاه به اورامانات سفر کردند در ابتدا از پروژهای عمرانی محور روانسر شامل : 7 کیلومتر آسفالت مسیر روانسر – سه راهی بیاشوش ، راه روستایی تپه کوئیک – حسن آباد کلاه کبود و راههای  طرح ملی ابرار ( بنچله – بدر آباد ) ودیگر مسیرهای مواصلاتی شهرستان روانسر بازدید به عمل آوردند .


مهندس مطاعی به شهرستان ثلاث بابا جانی رفتند واز 13 پل محور پشت  گاری از توابع بخش ازگله که در سیل سال گذشته تخریب شد ونیازبه بازسازی دارد دیدن کردند


وی گفت جندین دهنه از پل ها توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه بازسازی شده است وتمام پل های محور پشت گاری نیز بازسازی میشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد