hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طوفان به شبکه برق دلگان ۵۱ میلیارد ریال خسارت وارد کرد

مدیر عامل برق استان سیستان و بلوچستان:

طوفان به شبکه برق دلگان ۵۱ میلیارد ریال خسارت وارد کرد

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر وقوع طوفان چند روز گذشته در دلگان، ۵۱ میلیارد ریال به شبکه برق این شهرستان خسارت وارد شده است.

به گزارش رویدادایران به نقل از ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر وقوع طوفان چند روز گذشته در دلگان، ۵۱ میلیارد ریال به شبکه برق این شهرستان خسارت وارد شده است.

خلیل عوض زاده از خسارت شدید طوفان ۲ روز گذشته به شبکه برق در دلگان خبر داد و اظهارداشت: با توجه به وزش طوفان شدید در بخش جلگه این شهرستان تعداد ۸۱ اصله تیر برق سقوط کردند.

وی ادامه داد:طی ارزیابی که تاکنون از میزان خسارت وارد شده توسط کارشناسان حوزه برق از مناطق روستایی بخش جلگه چاه هاشم شده، میزان خسارت وارد شده به شبکه برق ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان همچنین از تلاش ۱۲ تیم اداره برق جهت رفع مشکل بوجودآمده خبر داد و عنوان کرد: هم‌اینک ۱۲ تیم فعال بصورت شبا نه روزی در حال تلاش جهت برقدار کردن روستاهای فاقد برق در بخش جلگه چاه هاشم هستند.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران اداره برق تاکنون مشکل قطعی برق ۵۰ روستا در بخش چلگه برطرف و تلاش جهت برقدار کردن پنج روستای دیگر نیز همچنان ادامه دارد.

عوض زاده خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت فعالیت دستگاه های امدادی در بخش جلگه انتظار می رود تا پایان شب جاری برق تمامی روستاهای بخش جلگه وصل شود.

فرماندار دلگان نیز گفت: وزش شدید طوفان خسارت شدیدی به بخش کشاورزی از جمله باغات نخیل در بخش جلگه چاه هاشم وارد کرده است.

بهزاد بامری افزود: هم‌اینک میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی است و پس از جمع‌بندی میزان دقیق ان اطلاع رسانی خواهد شد.

خالد هوتی دهیار روستای گرون بحش چلگه نیز در این خصوص افزود: پس از بارندگی و همچنین طوفان ۲ روز گذشته برق اغلب روستاهای جلگه تاکنون قطع و مردم روستاها با مشکلات بی برقی، قطعی تلفن و گرمای شدید مواجه شدند.

به گزارش ایرنا، طوفان ۲ روز گذشته در دلگان باعث قطع شدن برق بسیاری از روستاهای بخش جلگه چاه هاشم شده بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد