hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بهره برداری از ۱۵ طرح زیرساختی صنعتی در سیستان وبلوچستان

بهره برداری از ۱۵ طرح زیرساختی صنعتی در سیستان وبلوچستان

همزمان با اغاز دهه تولید و تجارت ۱۵ واحد کارگاهی زیرساختی صنعتی، در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش رویدادایران  معاون استانهای سازمان صنایع کوچک و توسعه شهرکهای صنعتی ایران درمراسم بهره برداری از این واحدهای تولیدی با بیان اینکه بیش از ۸۴ میلیارد تومان برای احداث این زیرساختهای صنعتی هزینه شده است افزود : این واحدهای زیرساختی شامل استفاده از پساب شهر زاهدان برای صنعت وفضای سبز شهرکهای صنعتی ، زیرسازی آسفالت ، ساختمان آتش نشانی ، جدولگذاری محوطه وشبکه گاز است که در شهرستانهای زاهدان ،چابهار، نیکشهر، سیب وسوران ،سراوان ، بزمان و میرجاوه به بهره برداری رسید .

رحیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸ شهرک صنعتی در سیستان و بلوچستان فعال است گفت: با توجه به تنش های مهم آبی، توانستیم قریب به ۲۵ لیتر بر ثانیه پساب شهر زاهدان را به شهرک صنعتی زاهدان‌میرجاوه منتقل و مشکلات شرکت های تولیدی را حل کنیم.

وی افزود: در تلاشیم  امسال ۲ هزار واحد راکد در کل کشور فعال شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستاو بلوچستان همچنین در این افتتاحیه گفت : از مهمترین کارهای انجام شده پروژه مهم با توجه به تنش های مهم ابی توانستیم با عنایت استاندار سیستان و بلوچستان توانستیم قریب به 25 لیتر بر ثانیه پساب شهر زاهدان را به شهرک صنعتی میرجاوه منتقل کنیم و با توجه به کم ابی توانسته ایم مشکلات شرکت های تولیدی را حل کنیم .

وی با تشریح برنامه های سفر معاون شهرک های صنعتی ایران افزود: معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین از ۲ واحد آرمین لوله شرق که محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپلین با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار تن تولید می کند و واحد سجاد یکتا آریا که انواع ماست، شیر و دوغ پاستوریزه با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار و ۶۰۰ تن تولید دارد، بازدید کرد.

علیرضا راشکی گفت: امروز ۱۵ واحد سوله کارگاهی دانش بنیان با مساحت سه هزارو ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ هزار میلیون ریال در مدت زمان ۱۵ ماه در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

در ادامه این بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان از   کارخانه سجاد یکتا آریا وشهرک کارگاهی زاهدان بازدید کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد