hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رشد هشت درصدی اقتصادی و سند آمایش؛ مبنای توزیع اعتبارات ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان

رشد هشت درصدی اقتصادی و سند آمایش؛ مبنای توزیع اعتبارات ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱ بر اساس توجه به رشد هشت درصدی اقتصادی و سند آمایش است.


به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مهرداد عرب اول در کمیته برنامه ریزی مشترک شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه و تفتان بیان کرد: توزیع بخشی از اعتبارات ۱۴۰۱ در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ریاست استاندار و حضور اعضای شورا و نمایندگان صورت گرفت و طی هفته ای که گذشت پروژه های مهم شهرستان ها احصا شد و در کمیته برنامه ریزی مصوب می شود.

وی افزود: امسال توزیع سه هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان اعتبار بین ۲۶ شهرستان و ۱۳۰ دستگاه اجرایی انجام شد، بنابراین تمام تلاش بر این است که این مهم به بهترین شکل صورت گیرد که البته با محدودیت هایی نیز رو به رو هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور و الزام دولت باید در توزیع اعتبارات به ایجاد زمینه رشد هشت درصدی اقتصادی توجه ویژه شود که این مهم مورد عنایت قرار گرفته است. 

وی افزود: همچنین بر اساس سند آمایش چهار فصل آب، راه، انرژی و عمران شهری و روستایی در اولویت استان است و در توزیع اعتبارات با توجه ویژه به این فصول پیش خواهیم رفت‌. 

عرب اول با بیان این که امسال ظرفیت خوبی در قانون ایجاد شد، گفت: بر این اساس ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه محرومیت زدایی اختصاص یافته است که با توجه به شاخص های سیستان و بلوچستان می توانیم سهم قابل توجهی از این بخش برای استان بگیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس ادامه داد: پروژه و پارک های اداری و تامین و تجهیز دستگاه های اجرایی در تقسیم بودجه امسال مورد توجه ویژه قرار گرفته است و توزیع اعتبارات و ابلاغ تخصیص با حساسیت ویژه پیگیری می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد