hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارائه خدمات به رزمندگان فقط از طریق امور ایثارگران نیروی های مسلح انجام می‌شود

سرپرست اداره کل بنیاد خراسان رضوی:

ارائه خدمات به رزمندگان فقط از طریق امور ایثارگران نیروی های مسلح انجام می‌شود

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگانی که در این نهاد مقدس پرونده ایثارگری داشته باشند، خدمات ارائه کند و خدمت به رزمندگان و خانواده معزز آنان فقط از طریق امور ایثارگران نیروهای مسلح انجام می‌شود.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-صدیقه خدیوی افزود: بیشترین سئوالات مربوط به قشر رزمندگان است که مسئولان امور ایثارگران نیروی‌های مسلح باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی  ادامه داد: طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، جامعه هدف این نهاد مقدس مشخص است، والدین، همسر و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آنان که در بنیاد پرونده ایثارگری دارند می‌توانند از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه بین بنیاد و نیروهای مسلح تعامل و همکاری مطلوبی برقرار است، تصریح کرد: به دلیل عدم آگاهی رزمندگان، بسیاری از این عزیزان به صورت حضوری به بنیاد و یا با سامانه تلفنی این نهاد ارتباط برقرار می‌کنند که کارشناسان بنیاد در حد توان پاسخگوی سئوالات این عزیزان هستند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند تا رزمندگان به امور ایثارگران نیروهای مسلح مراجعه کنند.

وی به سوال تعدادی از ایثارگران در خصوص جذب در سازمان‌های دولتی تصریح کرد: جذب در سازمان‌های دولتی طبق قانون فقط از طریق آزمون استخدامی است و همه متقاضیان باید در آزمون‌های استخدامی ثبت نام و پس از قبولی مراحل اداری آن را طی کنند.

خدیوی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خدمات و تسهیلاتی در خصوص کارآفرینی دارد که فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر در اولویت این طرح ها قرار دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. ناشناس
    25 تیر 1401 10:35
    تشکرازشمادرست است رزمندگان تحت پوشش ایثارگران نیروهای مسلح اموررزمندگان امیدواریم رزمندگان حمایت ومساعدت فرمایند