hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع ۳۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان

توزیع ۳۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در این جلسه توزیع شد‌.

به  رویدادایران به نقل از گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد عرب اول در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مبنای توزیع اعتبارات ابتدا خروجی سند آمایش استان بود که در جلسات گذشته هم بر آن تاکید شده بود و باید توجه ویژه به خروجی این سند شود‌.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید دولت بر رشد اقتصادی هشت درصد، اضافه کرد: می بایست این مهم در استان محقق شود، بنابراین در توزیع اعتبارات سعی کردیم تحقق رشد هشت درصدی را در سطح شهرستان ها  با تامین اعتبار برای پروژه های موثر در چهار بخش کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات کار را دنبال کنیم.

عرب اول با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های نیمه تمام به عنوان اولویت یک تامین اعتبار در استان، ادامه داد: پروژه هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در اولویت قرار گرفته، با این امید و انتظار که تا پایان امسال یا سال مالی ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

به گفته وی، از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ بخشی از تخصیص ها هنوز توسط برخی دستگاه ها جذب نشده بود، در این جلسه اسامی دستگاه ها و میزان مانده اعتبارشان اعلام شد، آخرین فرصتی که به آن ها داده شده تا ۳۱ خرداد است که اگر چنانچه دستگاهی قادر به جذب اعتبارات تملک نباشد، این اعتبار برای دستگاه هایی که وضعیت جذب مطلوب تری دارند، جا به جا شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد