hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محفل حدیث خوانی«کلام زیبا» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد

در آستانه میلاد با سعادت امام مهربانی ها؛

محفل حدیث خوانی«کلام زیبا» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد

محفل حدیث خوانی«کلام زیبا» در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، امام مهربانی ها به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در کلیه کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محفل حدیث خوانی«کلام زیبا» در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، امام مهربانی ها به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در کلیه کتابخانه های عمومی استان  برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن میلا با سعادت حضرت امام رضا(ع)، ولی نعمت ایران گفت: امروز به لطف و کرامت امام رضا(ع) این توفیق برای ما حاصل شد که با این ابتکار عمل به خوانش احادیث رضوی در کلیه کتابخانه های عمومی استان بپردازیم.
وی با اشاره به روایت حضرت امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «اگر مردم زیبایی کلام ما را درک کنند، بی شک از ما پیروی می کردند» افزود: اگر ما به درستی به درک کلام ائمه اطهار(ع) برسیم علاوه بر ترویج فرهنگ رضوی می توان از بدست آوردن نکاتی از دل این احادیث، از آنها به عنوان چراغ راه در مسیر زندگی شخصی، اجتماعی و کاری خود استفاده کنیم.

سبزیان با بیان حدیث امام رضا(ع) مبنی بر «هر کس اندوه مؤمنی را بزداید، خداوند در روز قیامت، غم از دلش می ‏زداید» اظهار داشت: این حدیث باید سرلوحه زندگی همه ما در تمامی حوزه های زندگی شخصی و کاری باشد. با این هدف که رفع مشکل از افراد علاوه بر خشنودی برای خود باعث شادمانی خداوند می شود بطوریکه در روز قیامت که همه انسانها گرفتار هستند خداوند از او رفع رفع غم و درد می کند. 

در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه به خوانش احادیثی از حضرت امام رضا(ع) پرداختند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد