hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > عدم توجه مسئولان باعث شکل گیری پدیده حاشیه نشینی در بسیاری از نقاط این استان است

دهمرده:

عدم توجه مسئولان باعث شکل گیری پدیده حاشیه نشینی در بسیاری از نقاط این استان است

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت:عدم توجه مسئولان به سیستان و بلوچستان باعث شکل گیری پدیده حاشیه نشینی در بسیاری از نقاط این استان است.

به گزارش رویدادایران حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان سیستان وبلوچستان گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولان به استان سیستان و بلوچستان، پدیده حاشیه نشینی در بسیاری از نقاط این استان شکل گرفته و باعث به وجود آمدن بسیاری از معضلات و مشکلات در این استان شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: ریزگردها، سیل، گرانی، تورم ، بیکاری و از همه مهم تر کمبود آب آشامیدنی از مهم ترین مشکلات استان سیستان و بلوچستان به شمار رفته و بسیاری از مردم این استان نسبت به بی توجهی مسئولان امر ناراضی و گلایه مند می باشند.

وی افزود: حاشیه نشینی پدیده ناگواری است که باید از به وجود آمدن آن جلوگیری کرد و با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان، استانی مرزی به شمار می رود، حاشیه نشینی می تواند آثار بسیار مخربی بر وضعیت این استان به وجود آورده و مرزها را خالی از سکنه کند.

عضومجمع نمایندگان استان سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان که دارای بالاترین ظرفیت های گردشگری و دارای ثروت بسیار است، اما از محرومیت برخوردار است و  این محرومیت با اضافه شدن ریزگردها، سیل، مشکلات اقتصادی و کمبود آب بیشتر از گذشته خود را نشان داده است، لذا مسئولان امر باید توجه ویژه ای به این استان داشته و در صدد رفع مشکلات این استان گام های اساسی بردارند همچنین برای حل معضل حاشیه نشینی در این استان تصمیمی جدی اتخاذ کنند.

منبع :خانه ملت


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد