hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز کنترل و پایش مصرف برق این شرکت

حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز کنترل و پایش مصرف برق این شرکت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان امروز دوشنبه در حاشیه آغاز رسمی برنامه‌های پاسخگویی بار ۱۴۰۱؛ با حضور در محل مرکز کنترل و پایش مصرف برق استان واقع در مرکز ستادی این شرکت، ضمن بررسی روند مصرف برق مشترکان از برخورد بدون اغماض با مشترکان پر مصرف خبر داد.

به گزارش  رویدادایران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان امروز دوشنبه در حاشیه آغاز رسمی برنامه‌های پاسخگویی بار ۱۴۰۱؛  با حضور در محل مرکز کنترل و پایش مصرف برق استان واقع در مرکز ستادی این شرکت، ضمن بررسی روند مصرف برق مشترکان از برخورد بدون اغماض با مشترکان پر مصرف خبر داد.
مهندس خلیل عوض زاده در بخش پایش ادارات پر مصرف، اظهار داشت: از امروز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه مصرف برق ادارات به صورت جدی مورد پایش قرار می‌گیرد و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف مشخص شده در نوبت اول اخطار و در صورت تکرار و عدم رعایت مصوبه ابلاغی دولت جریان برق آن اداره محدود می شود.
وی با بیان اینکه رسالت شرکت های توزیع برق خدمت رسانی به مردم است و محدودیت جریان برق ادارات پرمصرف بنحوی انجام خواهد شد که هیچ خللی در کار خدمت رساني  به مردم انجام نشود افزود: با توجه به سهم بالای مصرف برق ادارات، لزوم این مدیریت مصرف به جهت پایداری شبکه برق سایر مراکز مهم و حیاتی الزامی است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان  ادامه داد: کلیه سازمان ها و ادارات موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف نسبت به مشابه سال گذشته در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری هستند.
وی به بخش مدیریت مصرف انرژی حوزه کشاورزی و صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: طبق تفاهم نامه های منعقد شده با این مراکز مشترکان این بخش در صورت رعایت الگوی مصرف، ضمن بهره‌مندی از برق رایگان از پاداش های در نظر گرفته شده در این بخش نیز بهره مند خواهند شد.
وی افزود: همچنین در بخش خانگی نیز مشترکان اگر در مصرف خود صرفه جویی کنند در حد الگوی مصرف، به ازای هر کیلووات کاهش مصرف ۵۰۰ تومان پاداش در قبوض برق آنان لحاظ خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد