hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > درخواست نماینده مجلس برای ایجاد رشته‌های مهارتی و فنی در چابهار

درخواست نماینده مجلس برای ایجاد رشته‌های مهارتی و فنی در چابهار

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس خواستار ایجاد رشته‌های مهارتی و فنی با توجه به چشم‌انداز مگاپروژه‌ها در شهرستان چابهار شد.

به گزارش رویدادایران به نقل از خبرگزاری آنا معین‌الدین سعیدی در نشستی با هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار خواستار ایجاد رشته‌های مهارتی و فنی با توجه به چشم‌انداز مگاپروژه‌ها در شهرستان چابهار شد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در برگزاری کلاس‌های تقویتی برای داوطلبان آزمون استخدامی و برگزاری کلاس‌های جهاد علمی در تابستان برای دانش‌آموزان روستایی اهتمام ورزد.

 نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از این دیدار و عملکرد مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار افزود: در مجلس شورای اسلامی از هیچ کمکی برای توسعه دانشگاه دریغ نخواهد شد و امیدواریم با همدلی و تلاش، شاهد ارتقای جایگاه این واحد دانشگاهی و اثرگذاری این مجموعه در توسعه شهرستان باشیم.

 راه‌اندازی دبیرستان تخصصی علوم تجربی

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی، برنامه‌های آتی این واحد دانشگاهی را در زمینه‌های مختلف توسعه کمی و کیفی، ارتقای علمی دانشگاه، افزودن ۱۹ رشته مهارتی به رشته‌های دانشگاه، راه‌اندازی دبیرستان تخصصی علوم تجربی، تصویب دانشکده مهارت و کارآفرینی، راه‌اندازی آزمایشگاه استاندارد و ... را بیان کرد.

 مهدی لقمان‌نیا با تشریح وضعیت کنونی، قابلیت‌ها، چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و نیز افق پیش روی آن در پیکره آموزش عالی ابراز امیدواری کرد که با همراهی و مساعدت نماینده مجلس و سایر ارگان‌های دولتی، گام‌های بلندی برای توسعه شهرستان چابهار و توسعه سواحل مکران با محور نقش دانشگاه برداشته شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد