hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای شهرستان خاش

افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای شهرستان خاش

بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت، دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان خاش نیز در روستای گزو بخش پشتکوه همزمان در یک روز با حضور مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت، دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان خاش نیز در روستای گزو بخش پشتکوه همزمان در یک روز با حضور مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 حسین زهی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، ائمه تشییع و تسنن، فرماندار، اعضای شورای اداری، بخشدار و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران در این مراسم حضور داشتند.
 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گزو بخش پشتکوه شهرستان خاش در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای 800 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 570 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در سال 1400 شروع شده است که امروز بمناسبت دهه کرامت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر 1450 نفر در قالب 160 خانوار و حدود 4 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.
 لازم به ذکر است؛ بیش از 80 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر نیز تا #هفته_دولت در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح و در اختیار ورزشکاران و جوانان قرار خواهد گرفت

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد