hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس،گفت:۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص یافت.

به گزارش رویداد ایران  محمد سرگزی، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های سیستان اشاره کرد و گفت: با رایزنی هایی که انجام گرفت مجوز 2 دستگاه ام آر آی اخذ شد و در حال حاضر نیز در انتظار دریافت و نصب آنها در بیمارستان زابل هستیم تا در جهت خدمات دهی به مردم فعال شوند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی زابل به کمک بخش خصوصی سطح خدمات دهی دیالیز بیمارستان را افزایش دهند تا شاهد رضایتمندی مردم در این زمینه باشیم.

وی عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته بخش دیالیز بیمارستان شهرستان هیرمند هم در هفته های آتی افتتاح می شود که این موضوع می تواند خدمات به بیماران ارائه دهد و سطح نگرانی های مردم در این زمینه را کاهش می دهد.

سرگزی اظهار کرد: توافقی با بانک مسکن انجام گرفت تا حدود 200 میلیارد تومان را برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص دهد و قطعا با این اقدام شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده درمانگاه شهر ادیمی هم تجهیز و هفته گذشته افتتاح گردید.

نماینده مردم زابل همچنین در خصوص دیگر برنامه های منطقه سیستان گفت: با تلاش های انجام گرفته ۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای سیستان احداث می شود.

سرگزی افزود: با تلاش های انجام شده قطعه 3 بزرگراه زاهدان به زابل آغاز به کار کرده است و همچنین پل نهرآب زابل هم تکمیل گردید.

وی افزود: معابر حدود 10 روستا در حوزه سیستان با کمک بنیاد مسکن آسفالت شدند و قریب به 4 میلیارد تومان هم از سوی سازمان شهرداریها برای دهیاری حوزه انتخابیه اخذ کردیم تا اقداماتی را در روستاها انجام دهند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: طی رایزنی هایی که انجام شد برای برخی از شهرداریهای سیستان ماشین آلاتی در نظر گرفته شد و تحویل آنها نیز گردید.

سرگزی بیان کرد: تلاش هایی انجام گرفت تا بهسازی دو محله حاشیه شهر زابل به نام های امیرآباد و سیامرد صورت پذیرد که این اتفاق انجام شد و در حال حاضر نیز عملیات بهسازی ادامه دارد.

وی اظهار کرد: آسفالت بخشی از کمربندی شهر زابل انجام گرفت و همچنین مناقصه خرید لوله های طرح انتقال آب از نهلاب به زابل انجام شد تا پس از آن اقدامات در جهت عملیاتی شدن طرح صورت پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با رایزنی هایی که انجام شد پایگاه قهرمانی در شهر زابل احداث شد همچنین ادامه بهسازی ورزشگاه شهید طباطبایی در حال انجام است.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ای منعقد شد تا 12 زمین چمن مصنوعی در حوزه سیستان احداث شود.

سرگزی به اقدامات صورت گرفته در حوزه برق اشاره و اظهار کرد: 60 ترانس برق برای حوزه انتخابیه اختصاص یافت و همچنین 100 کیلومتر کابل خودکار هم در شهرهای سیستان نصب شد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده طی توافق صورت گرفته با بانک مسکن و از طریق ماده ۵۶ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص یافت./


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد