hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای سیستان احداث می شود

سرگزی:

۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای سیستان احداث می شود

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش های انجام گرفته ۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای سیستان احداث می شود.
به گزارش رویدادایران محمد سرگزی ، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده قطعه 3 بزرگراه زاهدان به زابل آغاز به کار کرده است و همچنین پل نهرآب زابل هم تکمیل گردید.

وی افزود: معابر حدود 10 روستا در حوزه سیستان با کمک بنیاد مسکن آسفالت شدند و قریب به 4 میلیارد تومان هم از سوی سازمان شهرداریها برای دهیاری حوزه انتخابیه اخذ کردیم تا اقداماتی را در روستاها انجام دهند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: طی رایزنی هایی که انجام شد برای برخی از شهرداریهای سیستان ماشین آلاتی در نظر گرفته شد و تحویل آنها نیز گردید.

سرگزی بیان کرد: تلاش هایی انجام گرفت تا بهسازی دو محله حاشیه شهر زابل به نام های امیرآباد و سیامرد صورت پذیرد که این اتفاق انجام شد و در حال حاضر نیز عملیات بهسازی ادامه دارد.

وی اظهار کرد: آسفالت بخشی از کمربندی شهر زابل انجام گرفت و همچنین مناقصه خرید لوله های طرح انتقال آب از نهلاب به زابل انجام شد تا پس از آن اقدامات در جهت عملیاتی شدن طرح صورت پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با رایزنی هایی که انجام شد پایگاه قهرمانی در شهر زابل احداث شد همچنین ادامه بهسازی ورزشگاه شهید طباطبایی در حال انجام است.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ای منعقد شد تا 12 زمین چمن مصنوعی در حوزه سیستان احداث شود.

سرگزی به اقدامات صورت گرفته در حوزه برق اشاره و اظهار کرد: 60 ترانس برق برای حوزه انتخابیه اختصاص یافت و همچنین 100 کیلومتر کابل خودکار هم در شهرهای سیستان نصب شد./

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد