hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مراسم کلنگ زنی احداث پروژه پایگاه امداد و نجات بین شهری در شهرستان لاشار

مراسم کلنگ زنی احداث پروژه پایگاه امداد و نجات بین شهری در شهرستان لاشار

در مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، فرماندار لاشار ، معاون امداد و نجات استان، رؤسای شعب نیکشهر و ایرانشهر، پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان های نیکشهر و لاشار جمعی از مسئولین  شهرستانی، کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری لاشار به زمین زده شد . 

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، احداث پایگاه امداد جاده ای در محور لاشار، نیکشهر و ایرانشهر را بسیار ضروری برشمرد.
علیرضا میربهاءالدین توسعه پایگاه های امداد و نجات را نیازمند حمایت های مسئولان استان دانست و افزود: امروزه مردم جمعیت هلال احمر را به خوبی می شناسند و از خدمات آن به خوبی آگاه هستند.
وی با بیان اینکه هلال احمر از مردم و برای مردم است، ادامه داد: با توجه به خدماتی که این جمعیت تاکنون به مردم ارائه کرده، انتظار مردم از هلال احمر افزایش یافته است و برای برآوردن این انتظارات باید خدمات را افزایش داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان  از امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار هست و نیروهای امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بهره می گیرند.
وی اضافه کرد: با این حال نیاز به توسعه، تجهیز و به روزرسانی این امکانات با توجه به رشد و تنوع نیاز مردم وجود دارد که برای این کار باید اهتمام ویژه داشت.
میربها ءالدین در پایان گفت : این زمین به مساحت دو هزارو پانصد متر مربع از طریق دهیاری   و در قالب طرح هادی روستا تحویل گردیده که ساختمان آن در حدود ۱۳۰ متر مربع با اعتبار اولیه بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد