hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مشکل ویزای کامیون‌داران ایرانی برای ترانزیت به پاکستان حل شده است

مشکل ویزای کامیون‌داران ایرانی برای ترانزیت به پاکستان حل شده است

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مشکل تامین هولگرام ویزا برای کامیون‌داران ایرانی که قصد ورود به خاک پاکستان داشته‌اند حل شده و ویزای آنها در حال صدور است.

به گزارش رویدادایران به نقل از تسنیم ایوب کرد اظهارداشت: کامیون‌داران ایرانی که تاریخ ویزای آنها به اتمام رسیده از 22 فروردین‌ماه تاکنون به دلیل اینکه دولت پاکستان نسبت به صدور ویزا برای آنها اقدام نمی‌کردند بلاتکلیف مانده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیرو پیگیری به عمل آمده علت عدم صدور ویزا از سوی طرف پاکستانی نبود هولگرام ویزا اعلام شد که این موضوع سردرگمی رانندگان برای ورود به خاک پاکستان را در پی داشت.

وی اضافه کرد: پیرو پیگیری صورت گرفته از جانب دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مذاکرات انجام شده با سفیر پاکستان در تهران، مشکل تامین هولگرام ویزا برای دولت پاکستان رفع شده و با توجه به ارسال هولوگرام به کنسولگری‌های زاهدان و مشهد، صدرو ویزا به زودی صورت می‌گیرد.

کرد افزود: در این راستا آخرین بررسی صورت گرفته از جانب ما نشان می‌دهد در حال حاضر کنسولگری پاکستان در زاهدان مدارک کامیون‌داران را تحویل گرفته و مراحل صدور ویزای جدید برای آنها در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد