hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از واحد های تولیدی ایرانشهر

بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از واحد های تولیدی ایرانشهر

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از واحد های تولیدی ایرانشهر سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش رویدادایران معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسولان بلند پایه کشوری و استانی در سفر به ایرانشهر از تعدادی از واحد های تولیدی مستقر در این شهرستان بازدید کردند که از آن جمله می توان به کارخانه صنایع نساجی بافت بلوچ ،مجتمع فشرده سازی گاز سی ان جی ،سردخانه بلوچ زهی ، واحد فرآوری خرما و  واحد تولیدی ایران کولا  شاره کرد .

 معاون حقوقی و امور مجلس  وزارت  صمت گفت: حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع برای سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی از اولویت‌های وزارت صنعت ، معدن و تجارت به شمار می رود.

"محمد جواد حاجی حسینی " در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع نساجی بافت بلوچ  اظهار داشت:در خصوص این واحد تولیدی  به دنبال خرید ماشین الات برای تکمیل این مجموعه هستیم.

وی افزود: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، یک واحد صنعتی زیرمجموعه بخش نساجی کشور است که بیش از ۱۰ سال به دلایل مختلف در حالت رکود و تعطیلی به سر می‌برد .

معاون حقوقی و امور مجلس  وزارت  صمت  تاکید کرد: پس از تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم فعال شدن کارخانه بافت بلوچ و حل مشکلات این کارخانه، پیگیری‌های فراوانی از سوی دفتر ایشان و دیگر مسئولان صورت گرفت و عزم همگانی برای فعال شدن این کارخانه نساجی شکل گرفت.

حاجی حسینی  یادآور شد: در این  راستا در سال ۹۳ با تحقق این خواسته، کارخانه بافت بلوچ از لیست سازمان خصوصی‌سازی خارج شد و برای احیا به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واگذار شد و تحت حمایت دولت قرار گرفت.

معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو گفت: با توجه به ظرفیت های نهفته در منطقه ایرانشهر شتاب بخشی در  اجرای طرح های صنعتی در این منطقه مورد تاکید است.

"فرشاد مقیمی بیان کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر اساس رسالتش الگوی فعالیت خود را مشارکت با بخش غیر دولتی بومی در طرح های صنعتی تعریف کرده است.

وی افزود: در همین زمینه آماده انتقال دانش انباشته و تجارب خود در فرایند هایی همچون مشارکت با بخش خصوص برای توانمند سازی و پشتیبانی های قانونی مبتنی بر توجیه فنی و اقتصادی و آمایش سرزمین را دارد.

معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو خاطر نشان کرد: هدف از این بازدیدبازنگری و روزآمدسازی و اجرای مشارکتی برخی از  طرح های صنعتی مستقر در ایرانشهر بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق بخشی به شعار سال ،علاوه بر بازدید از واحد های تولیدی داخل و خارج از شهرک صنعتی ،نشست  مشترکی با مدیران واحد های تولیدی و سرمایه گذاران بخش صنعت برنامه ریزی شده بود.

"علیرضا راشکی " اذعان داشت: در این نشست مدیران  واحد های تولیدی  درخواست هایی داشتند تا بتوانند در عرصه تولید و صادرات موفق تر عمل کنند، که از سوی مسولان قول پیگیری و مساعدت در چارچوب های قانونی داده شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد