hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه ساخت زاهدان_خاش

بازدید رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه ساخت زاهدان_خاش

رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار زاهدان، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی از عملیات ساخت باند دوم در محور زاهدان- خاش بازدید کردند.

به گزارش رویدادایران به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید گفت: طول کلی محور ارتباطی زاهدان - خاش ۱۷۵ کیلومتر است که احداث بزرگراه در این محور در قالب ۵ قطعه مورد توجه قرار گرفته است بطوری که قطعه یک آن بطول ۲۰ کیلومتر به این اداره کل و مابقی قطعات برای ساخت به شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور واگذار شده است.

عطاء اله اکبری افزود: بر این اساس این اداره کل احداث باند دوم در قطعه یک بزرگراه زاهدان- خاش را از سال ۹۸ آغاز و با پیگیری‌های لازم در تخصیص به موقع اعتبارات تا سال گذشته  ۱۳ کیلومتر باند دوم در این محور در محدوده ورودی شهر زاهدان که بیشتر آمار تصادفات را داشت به بهره برداری رساند.

وی گفت: همچنین ساخت ۷ کیلومتر باقی مانده این مسیر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد توسط این اداره کل در حال انجام است که با تزریق ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بزودی به طور کامل شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پروژه های راهسازی شمال استان گفت: جاده‌های سیستان و بلوچستان هم اینک به کارگاه‌های راهسازی تبدیل شده است بطوری که ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار حدود یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و فعال بودن ۱۲ کارگاه راه سازی و اشتغال افزون بر ۲ هزار نفر در محورهای زابل- زاهدان، زاهدان- بیرجند، میرجاوه- زاهدان _ بم و زاهدان- خاش، اسکل آباد- گوهرکوه بزمان و زابل - زهک در حال احداث است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد