hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رشد ۳۳درصدی جابجایی مسافر در سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل راهداری ‌‌وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان

رشد ۳۳درصدی جابجایی مسافر در سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل راهداری ‌‌وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد ۳۳درصدی جابجایی مسافر در سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبرداد.

به گزارش رویدادایران ایوب کرد اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون مجموعا ۴۵۴هزار و ۸۱۶ مسافر دراستان طی ۳۹هزارو۹۲۱ تعداد سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۳درصد رشد رانشان می دهد.

 وی با اشاره به اهمیت ناوگان مسافری استان که حاصل تردد بالای مردم است گفت: در حال حاضر ۲هزار و ۳۸۲راننده مسافری فعال در استان سیستان وبلوچستان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.
 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به  افزایش ۱۰۰درصدی پذیرش مسافر توسط ناوگان مسافری به علت بهبود شرایط بیماری کرونا ادامه داد: از مجموع آمار ذکرشده، ۵۶درصدسفرها درون استانی و ۴۴درصد نیز به مسافرت های برون استانی اختصاص داشته است.

  این مسؤول بیان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند صورت شبانه روزی ازطریق سامانه ۱۴۱ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت  از ناوگان مسافری را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان منعکس کنند تا در کمترین زمان مورد پی گیری قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد