hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > باند سند نمره‌کار خودروهای مسروقه در زاهدان منهدم شد

باند سند نمره‌کار خودروهای مسروقه در زاهدان منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق حرفه‌ای خودروهای پژو ۴۰۵ و انهدام باند ۶ نفره و حرفه‌ای سند نمره کار خودروهای مسروقه در زاهدان خبر داد.

به گزارش رویدادایران به نقل از تسنیم سرهنگ مرتضی جوکار  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای پژو 405 با شیوه و شگردهایی مشابه از رو به روی مراکز درمانی و بیمارستان‌های  سطح شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود در این خصوص سارقی سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و پس از چند روز تلاش شبانه روزی او را داخل مخفیگاهش در یکی از محلات زاهدان دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه پراید مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق، تصریح کرد: این سارق حرفه‌ای که پس از روبه رو شدن با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، علاوه بر اقرار به 6 فقره سرقت اموال منازل شهروندان در سطح شهر زاهدان، به 9 فقره سرقت خودروهای پژو 405 پارک شده در جلوی بیمارستان‌ها با شوه و شگردی خاص و  فروش خودروهای مسروقه با مبلغی ناچیز به فردی مالخر در زاهدان اقرار کرد.

سرهنگ جوکار بیان کرد: در ادامه فرد مال خر نیز به همراه پنج همدستش دستگیر و مشخص شد آنها علاوه فعالیت در زمینه احتکار ارزاق عمومی به صورت حرفه‌ای به سند نمره کردن خودروهای مسروقه و فروش آنها در بازار اقدام می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف بیش از 20 میلیارد ریال اموال مسروقه به همراه بیش از یک میلیارد ریال روغن احتکاری در بازرسی از مخفیگاه  متهمان از شهروندان خواست ضمن تجهیز کردن وسایل نقلیه خود به دزدگیر و وسایل بازدارنده، از قرار دادن اشیاء قیمتی داخل خودروها خودداری و در صورت مشاهده افراد مشکوک، اطراف خودروهای پارک شده در سطح شهر سریعاً با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد