hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب کنارک برای بهره‌مندی ۵۰۰۰ نفر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب کنارک برای بهره‌مندی ۵۰۰۰ نفر آغاز شد

مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر کنارک با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش رویدادایران ، علیرضا قاسمی در این آئین با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه بالغ بر پنج هزار نفر طبق طرح اولیه تحت پوشش خدمات جمع‌آوری فاضلاب قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان مدت زمان اجرای پروژه را 6 ماه عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه پمپاژ D نیز که در مرحله اجراست، حداکثر تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید و به این ایستگاه اضافه می‌شود.

وی گفت: مجموع این دو ایستگاه و جمعیت تحت پوشش، شاخص بهره‌مندی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب را در کنارک 32 درصد ارتقا می‌دهد، به گونه‌ای که از 19 به 51 درصد می‌رسد.

قاسمی خاطرنشان کرد: این انتهای کار نخواهد بود، قرار‌داد اجرای شبکه نیز منعقد شده که تقریبا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، آن را امسال به اتمام خواهیم رساند، بلافاصله در سال جاری نیز قرارداد برای اجرای شبکه منعقد خواهیم کرد. طرح فاضلاب کنارک از سال 82 استارت خورد، اما اعتباراتی که به طرح تزریق شد، خیلی کمتر از نیاز بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد