hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حضور دانشگاه ازاد اسلامی سیستان و بلوچستان در رویداد ملی عصر امید

حضور دانشگاه ازاد اسلامی سیستان و بلوچستان در رویداد ملی عصر امید

همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، نمایشگاه گام دوم با عنوان رویداد عصر امید در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش رویدادایران  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: دراین رویداد همه افراد جامعه، نهاد‌ها و دستگاه‌ها خصوصا مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی می طلبد تا نقش خود را بازیافته و به بهترین نحو دراین مسیر اهتمام ورزند.
اکبری زاده بااشاره به این مطلب که نمایشگاه یاد شده بعنوان یک رویداد ملی با شعار هزار ایده یا کسب و کارهای نوپا، جهت بازدید عموم مردم وعلاقمندان برگزارمیشود گفت: رویداد ملی گام دوم عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی یک فرصت استثنایی و کم نظیری را برای علاقه‌مندان و جویندگان سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و دانش بنیان ایجاد کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را تغییر رویکرد و اشتغال زایی و آشنایی جوانان با اقتصاد دانش بنیان ،اشتغال زایی وتبدیل ایده به عمل اعلام کرد .
اکبری زاده ادامه داد: دراین نمایشگاه که ازهشتم خردادماه به مدت چهار روز درمصلای تهران برگزارمیشود بیش از سه هزار برنامه و ایده اجرا ودرمعرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد که ۵۹ ایده مربوط به استان سیستان بلوچستان است.

         


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد