hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > تحقق ۱۰۰ درصدی اعتبارات بهداشت‌ودرمان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان

تحقق ۱۰۰ درصدی اعتبارات بهداشت‌ودرمان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: با نگاه ویژه مسئولان به محرومین، در سال ۱۴۰۰ صد درصد اعتبارات استان در بخش بهداشت و درمان محقق شد.

به گزارش رویدادایران پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رمضان پودینه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: با حمایت‌های مجلس انقلابی و نگاه ویژه مسئولان به محرومین، در سال ۱۴۰۰ صد درصد اعتبارات استان در بخش بهداشت و درمان محقق شد.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد حضرت امام(ره) در حوزه درمان، پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان است که در این زمینه، سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برای نیازمندان هزینه شده است. وی با بیان اینکه کمک به درمان و تهیه تجهیزات مورد نیاز بیماران صعب العلاج از جمله خدمات کمیته امداد است، افزود: نزدیک به سه هزار نفر بیمار صعب العلاج داریم و در این قسمت، سال گذشته  ۲۷ میلیارد ریال هزینه پرداخت شد. 

پودینه بیان کرد: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان شامل پیشگیری و غربالگری، کمک به رفع سوء تغذیه مادران یا طرح ارتقاء سلامت مادران و همچنین کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۵ سال نیز از دیگر خدمات حوزه حمایت و سلامت خانواده با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان است که در این بخش‌ها، سال گذشته در مجموع بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اظهار کرد: پرداخت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار نیز از خدمات امداد در بخش بهداشت و درمان است که سه هزار و ۶۱۰ خانوار واجد شرایط، حق بیمه سهم کارفرما را امداد پرداخت کرد که مبلغ آن ۹۵ میلیارد ریال می‌شود. در این قسمت، سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ نفر بازنشسته داشتیم که از تحت پوشش امداد خارج و حقوق‌بگیر تأمین اجتماعی شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد