hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حریق کارخانه صدف فوم در شهرک صنعتی زاهدان اطفا شد

حریق کارخانه صدف فوم در شهرک صنعتی زاهدان اطفا شد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش نشانان حریق کارخانه صدف فوم را به طور کامل اطفاء و ایمن سازی محل حادثه انجام شد.

 به گزارش پایگاه رویداد ایران  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۱۸:۵۰ شب گذشته  شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان، حریق کارخانه صدف فوم را گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم اطفاء حریق از آتش نشانان شهری و آتش نشانان شهرک صنعتی را به محل حادثه در شهرک صنعتی بلوار صنعت،صنعت ۱۲ اعزام نمود. 

ابراهیم شهریاری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان اظهار داشت؛ با رسیدن آتش نشانان حجم وسیعی از شعله های سرکش آتش در سه سوله کارخانه مشاهده و دود غلیظی محوطه کارخانه را فراگرفته و همچنین  انفجار های متعدد باعث شده بود حجم زیادی از شعله های آتش از سقف و دهانه سوله به بیرون زبانه بکشد.

شهریاری بیان نمود؛ آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل و با توجه به اینکه هر لحظه به حجم حریق افزوده می‌شده و امکان سرایت به دیگر نقاط کارخانه بوده، در خواست نیروی پشتیبان کرده و تا رسیدن نیروهای آتش نشانان از ایستگاه های دیگر، عملیات اطفاء را آغاز و از گسترش حریق جلوگیری نمودند. 

️ابراهیم شهریاری بیان نمود؛ سه سوله مجاور هم کاملاً شعله‌ور شده و شعله‌های آتش به اندازه‌ای بوده که سقف هر سه سوله بر اثر حرارت در حین عملیات اطفاء فرو ریخته و سرانجام پس از دو ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان حریق را به طور کامل اطفاء و ایمن سازی محل حادثه انجام شد.  

️شهریاری خاطر نشان کرد؛ در این حادثه ۸ تیم اطفاء حریق و ۴۰ آتش نشانان حضور داشتند و خوشبختانه این حادثه با توجه به سرعت العمل سریع آتش نشانان هیچ گونه مصدومی نداشته و علت حادثه نیز توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در دست بررسی است. 

 

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد