hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خسارت ۵۰۰ میلیون ریالی ماحصل تخریب شبکه برق توسط یک شهروند زاهدانی

خسارت ۵۰۰ میلیون ریالی ماحصل تخریب شبکه برق توسط یک شهروند زاهدانی

مدیر دفتر برق روستایی زاهدان گفت: روز گذشته بر اثر تخریب یک پایه شبکه برق در منطقه کامبوزیا، سه اصله پایه دیگر نیز سقوط کرد و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه وارد شد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان مدیر دفتر برق روستایی زاهدان گفت: روز گذشته بر اثر تخریب یک پایه شبکه برق در منطقه کامبوزیا، سه اصله پایه دیگر نیز سقوط کرد و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه وارد شد.

 حسینی اظهار داشت: طی بررسی کارشناسان توزیع برق، شهروندی که با ایجاد منزل مسکونی به صورت غیر مجاز در محل حریم شبکه برق اقدام کرده بود، نسبت به تخریب تیر برق واقع شده در منزل خود اقدام کرد که پس از سقوط این پایه، سه پایه دیگر شبکه برق این منطقه نیز سقوط کرد و دچار خسارت شد.

 وی ادامه داد: پرسنل امور برق روستایی شهر زاهدان تا ساعت ۰۳:۰۰ بامداد یوم جاری نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه برق این منطقه اقدام کردند.

 مدیر امور برق روستایی زاهدان گفت: نقض حریم و تخریب شبکه برق یکی از معضلات شرکت های توزیع برق است، که ضمن ایجاد خسارت به اموال عمومی، موجب خسارت به مشرکان برق و ایجاد کانون خطر برای شهروندان می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد