hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش دیماند برق بندر شهید بهشتی چابهار از ۲ به ۶,۵ مگاوات

افزایش دیماند برق بندر شهید بهشتی چابهار از ۲ به ۶,۵ مگاوات

عباس آذرپیکان خبر داد: دیماند تامین برق بندر شهید بهشتی چابهار از ۲ به ۶,۵ مگاوات افزایش می یابد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، دیماند برق بندر شهید بهشتی از ۲ به ۶,۵ مگاوات افزایش پیدا می کند.

عباس آذرپیکان ادامه داد: این پروژه در راستای افزایش ظرفیت تخلیه وبارگیری بندر چابهار و با هدف تامین برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، اصلاح تابلوهای فشار متوسط سوئیچخانه، اصلاح روشنایی بلوارها با استفاده از چراغهایLED ۱۵۰ وات در حال انجام می باشد.

وی اظهار کرد:علاوه بر افزایش دیماند، این پروژه شامل جایگزینی و تعویض تابلوهای فشار متوسط فرسوده با تابلوهای GIS, جمع آوری تابلوهای فشار متوسط در سوئیچخانه، احداث شبکه فشار متوسط دو مداره هوایی با سیم روکش دار، تعویض چراغ های بخار سدیم با چراغ LED ۱۵۰ وات و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار می باشد.

آذرپیکان افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در بهمن ماه ۱۴۰۰ شروع و با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پیش بینی می شود در تیر ماه سال جاری به اتمام برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد